De Nederlandse hoek

Discussies in het Nederlands over het land, de lifestyle, de maatschappij én de taal

Modérateur: Modérateurs leforum.nl

De Nederlandse hoek

Messagepar forum » 20 Oct 2005 16:07

Deze nieuwe groep is voor mensen, Nederlands of uit een ander land afkomstig, die informatie willen delen in het Nederlands.

Wil jij kennis/ervaring uitwisselen over een land, de cultuur, de lifestyle, of de maatschappij?

Of wil je je Nederlands verbeteren, dan is dit voor jou de beste plek. Geef in je bericht aan of je graag correcties ontvangt.

Tot binnenkort bij het Forum!
forum
Administrateur

Ik spreek Nl en wil graag oefenen in het Frans..jij andersom

Messagepar Marius Kwaak » 25 Mar 2006 12:28

Ik spreek Nederlands en wil graag oefenen in de franse taal.
Jij andersom ?
Dat komt dan mooi uit. Laten we een uur of 2 in de week afspreken en zo elkaar helpen.

Ik zie graag de reakties tegemoet, groet
Marius
Mijn e mail is beerkwaak@planet.nl

forum a écrit:Deze nieuwe groep is voor mensen, Nederlands of uit een ander land afkomstig, die informatie willen delen in het Nederlands.

Wil jij kennis/ervaring uitwisselen over een land, de cultuur, de lifestyle, of de maatschappij?

Of wil je je Nederlands verbeteren, dan is dit voor jou de beste plek. Geef in je bericht aan of je graag correcties ontvangt.

Tot binnenkort bij het Forum!
Marius Kwaak

Messagepar rachel » 25 Mar 2006 19:21

Hoi Marius,

Weet niet of je al een kort presentatie over jezelf heeft gemaakt. Vertel waar je vandaan komt, hoe wil je oefenen enzovoort....

:wink:
Ne doutez jamais qu’un petit groupe de gens réfléchis et engagés puisse changer le monde. C'est d'ailleurs toujours comme cela que ça s'est passé !
Margaret Mead (1901-1978) - anthropologue
rachel
Historien

Re: De Nederlandse hoek

Messagepar Ellebanna » 21 Sep 2009 22:38

Hallo iedereen,

Mijn naam is Annabelle. Ik kom uit Frankrijk, Nantes en ik woon in Nederland al 10 jaar.
Ik vind het leuk om contacten in verschillende talen te maken maar ook natuurlijk in het Nederlands, aangezien ik in Nederland woon. :rainbow

Als je in Frankrijk woont, dan lijkt het mij leuk om onze ervaringen uit te wisselen.. :mrgreen:
Als het je aanspreekt, dan stuur mij maar een berichtje..

Prettige week alvast,

Ik lees graag van je :crazyeyes:

veel groeten van Ellebanna
Dernière édition par Ellebanna le 06 Fév 2012 14:40, édité 2 fois au total.
Ellebanna

Messagepar ninie » 13 Oct 2011 13:17

Bonjour,
belge francophone vivant à Paris, je souhaite améliorer mon néérlandais (bon niveau à l'écrit, mais mauvais niveau oral) en conversant avec quelqu'un qui serait éventuellement intéressé par un échange quant à l'apprentissage du français.

Quelqu'un d'intéressé?
merci d'avance
ninie
ninie

Messagepar Ellebanna » 06 Fév 2012 15:14

Dit bericht is nu echt een tijdje geleden: Nu woon ik weer in Nantes, Frankrijk sinds juni 2010.
Ik ga zo naar Cholet voor een nieuwe baan verhuizen...
Graag hoor ik van jullie

Met vriendelijke groeten :rainbow :D :D
Ellebanna

Retourner vers De Nederlandse Hoek