Lettre de motivation en anglais

Informations sur le pays, actualités néerlandaises et sur la vie aux Pays-Bas

Modérateurs: Rod, Modérateurs leforum.nl

Lettre de motivation en anglais

Messagepar Marionlnc » 02 Déc 2015 15:30

onjour tout le monde :)

Je sollicite votre aide pour ma lettre de motivation en anglais :
Je pense avoir fait pas mal de maladresse, est ce que quelqu'un pourrait me donner des conseils pour l'améliorer s'il vous plait ?

"Currently searching for a position, I would like to apply for an eventual position of waitress within/in your café/restaurant/brewery.

Benefiting from an experience in the restoration and table service, I would like to bring my dynamism and my professionalism. Flexible in scheduling, smiling and willing , I have a good interpersonal skill to ensure service quality customer. In addition, resistant to stress, I am able to adapt easily to any situation.

Please find enclosed my resume, details of my work experience and my references, which you will, I hope, to consider future collaboration.

I think this is of both interest and use to you. Please do not hesitate to contact me should require any information.

I look forward to hearing from you at your convenience."

Merci beaucoup par avance !!

A bientot :)
Marionlnc

Re: Lettre de motivation en anglais

Messagepar STEFFIFI » 06 Déc 2015 17:12

Hallo!!!

Voici quelques corrections. Je ne veux pas te démoraliser, mais même pour ces postes, ils demandent de connaître un peu le NL. Je suis dans le même cas et c'est assez galère, même si je commence à l'apprendre.

Donc,

"Currently looking for a job, I would like to apply for a waitress position in your café/restaurant/brewery.

From benefit of an experience in catering (restoration, c'est pour les rénovations d'immeuble et de tableaux :D) and service, I would like to bring my dynamism and my professionalism. Flexible in scheduling, smiling and willing , I have good interpersonal skills to ensure a quality customer service. In addition, resistant to stress, I am able to adapt easily to any situation.

Please find enclosed my resume, details of my professional experiences and my references, which will, I hope, keep your attention and consider an eventually collaboration.

Please do not hesitate to contact me to require more information.

In expecting to hear from you."

Voilà, voilà :)
STEFFIFI

Retourner vers Discussion sur les Pays-Bas